ناکامی سوداگر مرگ در انتقال نیم تن تریاک 



با هوشیاری و تلاش همه جانبه ماموران انتظامی شهرستان بندرعباس ، یک قاچاقچی و سوداگر مرگ در انتقال 550 کیلو تریاک ناکام ماند. 
 
به گزارش صبح ساحل، فرمانده انتظامی استان هرمزگان در تشریح جزئیات این خبر بیان کرد: ماموران انتظامی شهرستان بندرعباس در ادامه طرح مقابله با قاچاق مواد مخدر و مبارزه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ، بامداد امروز با انجام کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسی از قصد انتقال یک محموله مواد مخدر توسط قاچاقچیان مطلع و موضوع را در دستور کار قرار دادند.
وی افزود: ماموران با تشکیل اکیپی و با همکاری ماموران انتظامی پاسگاه های سیاهو ، سرزه و قطب آباد ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به محل واقع در محور روستای سیاهو از توابع شهرستان بندرعباس اعزام  شدند.
این مقام انتظامی اضافه کرد:  پس از تعقیب و مراقبت های لازم و گشت زنی های هدفمند در محل ماموران  به یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ که با سرعت بالا در حرکت بود مشکوک و دستور توقف دادند که راننده خودرو بدون توجه به دستور پلیس و علائم هشدار دهنده اقدام به فرار کرد.
سردار غلامرضا جعفری خاطر نشان کرد : پس از تعقیب و گریز طولانی در محورهای خاکی با توجه به کوهستانی بودن منطقه متهم عرصه را برخود تنگ دیده و با رها کردن خودرو از محل متواری شد که در بازرسی دقیق از داخل خودرو  557 کیلو و 154 گرم تریاک در بسته های 10 کیلویی کشف شد.
فرمانده انتظامی استان هرمزگان با بیان اینکه تلاش ماموران برای دستگیری متهم ادامه دارد ، بیان داشت: با توجه به حضور و اشرافیت مجموعه انتظامی در جای جای نقاط استان و افزایش ضریب هوشیاری و تجارب پلیس در شناسایی و کشف جرایم، مجرمان وسوداگران مرگ در امان نخواهند بود چرا که چشمان تیز بین پلیس در هر لحظه ناظر بر اعمال آنان است.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها